H άμεση, ασφαλή και χωρίς κόπο, αυτόματη πληρωμή του ασφαλιστηρίου σας. Επιπλέον με τη χρήση πιστωτικής κάρτας έχετε δυνατότητα άτοκων μηνιαίων δόσεων εφόσον αυτή παρέχεται από το ασφαλιστικό σας πρόγραμμα και την Τράπεζά σας.
Ο αριθμός των προσφερόμενων άτοκων δόσεων εξαρτάται από:
- Το ασφαλιστικό σας πρόγραμμα
- Την Τράπεζά σας και
- Τη διάρκεια της ασφαλιστικής κάλυψης
Ο μέγιστος δυνατός αριθμός δόσεων είναι 12 για ετήσιας διάρκειας ασφαλιστήρια.
Ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο του ασφαλιστηρίου σας θα εκδοθεί, μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής σας. Επιπλέον, θα το λάβετε είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, είτε ψηφιακά μέσω του MyGenerali, είτε στη διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει εάν είστε ψηφιακός πελάτης.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής στα στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, θα πρέπει να ενημερώσετε την Generali γραπτά με αποστολή σχετικού email στο info@generali.gr ή μέσω του ασφαλιστή σας.
Υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης αποστολής ενημερωτικών SMS και email για την ειδοποίηση πληρωμής σας με την καταχώρηση των στοιχείων επικοινωνίας σας:
- Τηλεφωνικά, μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 210 8096100
- Κάνοντας εγγραφή στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali και ενεργοποιώντας την «Ηλεκτρονική Παραλαβή Εγγράφων» στο προφίλ σας.
Για τους πελάτες της πρώην ΑΧΑ, η αποστολή ενημερωτικών SMS και email ενεργοποιείται είτε κατά την έκδοση, είτε στη συνέχεια κάνοντας εγγραφή στο MyGenerali, εφόσον το Ασφαλιστήριό σας παρέχεται ψηφιακά.