H άμεση, ασφαλή και χωρίς κόπο, αυτόματη πληρωμή του συμβολαίου σας. Επιπλέον, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας (Visa ή Mastercard) δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης σε άτοκες δόσεις.

Η συχνότητα πληρωμής εξαρτάται από τη διάρκεια του συμβολαίου σας. Με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας, Visa ή Mastercard, μπορείτε να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας σε:

  • 12 άτοκες δόσεις εάν το συμβόλαιο είναι ετήσιο,
  • 6 άτοκες δόσεις εάν το συμβόλαιο είναι εξάμηνο

Η ελάχιστη δόση είναι € 15.

Για τις επιχειρήσεις, η δυνατότητα πληρωμής σε άτοκες δόσεις - στο δίκτυο συναλλαγών εμπορικών επιχειρήσεων - ορίζεται από την Τράπεζα τους.

Ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο του συμβολαίου σας θα εκδοθεί, μετά την ολοκλήρωση της online πληρωμής, σε μορφή PDF και θα είναι διαθέσιμο μέσα από την ενότητα «Τα Συμβόλαια μου». Επιπλέον, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail, στη διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει, για την έκδοση του ηλεκτρονικού αντίγραφου (PDF).

Το συμβόλαιο θα σας αποσταλεί από τη εταιρία με απλό ταχυδρομείο, στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, την επομένη της πληρωμής σας. Ανάλογα με την περιοχή κατοικίας σας, θα παραλάβετε το συμβόλαιό σας σε τέσσερις (4) με έξι (6) εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής στα στοιχεία του συμβολαίου σας, θα πρέπει να ενημερώσετε την Generali γραπτά με αποστολή σχετικού e-mail στο info@generali.gr ή μέσω του ασφαλιστή σας.

Η Generali σας αποστέλλει επιστολή υπενθύμισης για ενημέρωσή σας, με σκοπό την αποφυγή τυχόν ακύρωσης του συμβολαίου σας, λόγω μη πληρωμής.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με την επιστολή υπενθύμισης (π.χ. αν έχετε ήδη κάνει κάποια καταβολή), μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης της Generali στο 18112 ή στο 210 8096100, επιλογή 3.

Σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, η χρέωση του συμβολαίου σας δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς, θα λάβετε άμεσα ενημερωτικό SMS, προκειμένου να ελέγξετε με την Τράπεζα σας το λόγο της απόρριψης. Θα ακολουθήσει και τηλεφωνική επικοινωνία από εκπρόσωπο του Τμήματος Εισπράξεων της Generali.

Είναι πολύ πιθανόν o αριθμός του κινητού τηλεφώνου σας να μην έχει δοθεί στην Generali. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας ή για τυχόν αλλαγή του (Τμήμα Εξυπηρέτησης, τηλ. 18112 ή 210 8096100, επιλογή 3).

Έτσι, θα έχουμε τη δυνατότητα να σας ενημερώνουμε άμεσα και εύκολα, μέσω SMS, λίγες ημέρες πριν την έναρξη ή ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, για κάποια σημαντικά στοιχεία, όπως το ποσό των ασφαλίστρων, τον κωδικό πληρωμής κα.