Πραγματοποιήστε online πληρωμή για την εξόφληση των ασφαλίστρων σας, γρήγορα και εύκολα, στην ενότητα «Online Πληρωμή»:
- Μέσω χρεωστικής κάρτας (δεν υπάρχει δυνατότητα δόσεων)
- Ή πιστωτικής κάρτας (δυνατότητα άτοκων μηνιαίων δόσεων εφόσον αυτή παρέχεται από το ασφαλιστικό σας πρόγραμμα και την Τράπεζά σας)
Πραγματοποιήστε την εξόφληση των ασφαλίστρων σας μέσω Πάγιας Εντολής χρέωσης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και διασφαλίστε την ασφαλή και έγκαιρη εξόφληση του ασφαλιστηρίου σας, βάσει του πλάνου πληρωμών ή δόσεων που έχετε επιλέξει.
Πώς ενεργοποιείτε την Πάγια Εντολή;
Μέσω MyGenerali:
- Εγγραφείτε ή συνδεθείτε στην πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali, διαθέσιμη από τον υπολογιστή και το κινητό σας
- Μεταβείτε στην ενότητα Πληρωμές και επιλέξτε Νέα Πάγια Εντολή
- Επιλέξτε το ασφαλιστήριο που επιθυμείτε να συνδέσετε με την Πάγια Εντολή
- Εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, σε ένα περιβάλλον που παρέχει υψηλό επίπεδο ασφαλείας των συναλλαγών σας. Για την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής απαιτείται ο Συμβαλλόμενος να είναι ο κάτοχος της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας που θα χρησιμοποιηθεί
- Ολοκληρώστε τη διαδικασία ανάθεσης Πάγιας, ορίζοντας τον αριθμό άτοκων δόσεων, εάν αυτή η δυνατότητα υποστηρίζεται από την κάρτα σας ή και το πρόγραμμα ασφάλισης σας. Το ελάχιστο ποσό δόσης είναι τα 15€. Στην πληρωμή μέσω χρεωστικής κάρτας δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων
Στην ενότητα Πληρωμές μπορείτε να ανατρέχετε και να διαχειρίζεστε το σύνολο των ανατεθειμένων πάγιων εντολών.
Τι πρέπει να κάνετε αν δεν έχετε πρόσβαση στο ασφαλιστήριό σας μέσω MyGenerali;
Σε περίπτωση που το ασφαλιστήριό σας δεν είναι διαθέσιμο μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης MyGenerali, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Generali στο 210 8096100.
Πότε ξεκινά η Πάγια Εντολή χρέωσης της πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας;
Η πρώτη χρέωση θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της εντολής σας, εφόσον το ασφαλιστήριο έχει οφειλή.
Πραγματοποιήστε την εξόφληση των ασφαλίστρων σας μέσω Πάγιας Εντολής χρέωσης του τραπεζικού σας λογαριασμού. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται ο συμβαλλόμενος του ασφαλιστηρίου να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος του λογαριασμού που συνδέεται με την Πάγια Εντολή.
Πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε την Πάγια Εντολή;
- Συμπληρώστε και υπογράψτε την αίτηση Πάγιας Εντολής Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού
- Εάν διατηρείτε ασφαλιστήριο της πρώην ΑΧΑ, συμπληρώστε και υπογράψτε την αίτηση Πάγιας Εντολής Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού
- Αποστείλετε το έντυπο ηλεκτρονικά στο email: collections@generali.gr
Εφόσον κάνετε τα παραπάνω βήματα, θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη του αιτήματός σας.
Πότε ξεκινά η Πάγια Εντολή χρέωσης του λογαριασμού σας;
Η πρώτη χρέωση θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της εντολής σας, εφόσον το ασφαλιστήριο έχει οφειλή.
Τι γίνεται αν o λογαριασμός σας δεν έχει επαρκές υπόλοιπο;
Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα είναι εφικτή η εξόφληση των ασφαλίστρων σας. Η διαδικασία θα επαναλαμβάνεται μέχρι την εξόφληση ή την αυτόματη ακύρωση του ασφαλιστηρίου σας.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εξόφληση των ασφαλίστρων σας σε όλα τα ταχυδρομικά καταστήματα ΕΛΤΑ.
Για την πληρωμή, προσκομίστε το απόκομμα ταχυπληρωμής, που θα βρείτε στην εμπρόσθια όψη του λογαριασμού σας.
Σημείωση: Απαιτούνται 4-5 εργάσιμες ημέρες για την ενημέρωση της Generali, σχετικά με την πληρωμή του λογαριασμού σας.
Μπορείτε να εξοφλήσετε τα ασφάλιστρά σας, με κατάθεση μετρητών, στα ταμεία των καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας και της Alpha Bank, με χρήση του Ηλεκτρονικού Κωδικού Πληρωμής.
Σε αυτήν την περίπτωση, δηλώνετε τον Ηλεκτρονικό Κωδικό Πληρωμής στην αιτιολογία.
Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη, εάν διατηρείτε λογαριασμό στις παρακάτω Τράπεζες:
- ALPHA BANK
- ATTICA BANK
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
- EUROBANK
- HSBC
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ή στις Συνεταιριστικές Τράπεζες:
- ΕΒΡΟΥ
- ΗΠΕΙΡΟΥ
- ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
- ΧΑΝΙΩΝ
Μέσω της υπηρεσίας Web Banking, που διατηρείτε στις παρακάτω Τράπεζες:
- ALPHA BANK
- ATTICA BANK
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
- EUROBANK
- HSBC
και στις Συνεταιριστικές Τράπεζες:
- ΕΒΡΟΥ (δεν ισχύει για πελάτες της πρώην ΑΧΑ)
- ΗΠΕΙΡΟΥ
- ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
- ΧΑΝΙΩΝ
Μέσω της υπηρεσίας Phone Banking, που διατηρείτε στις παρακάτω Τράπεζες:
- ALPHA BANK
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
- EUROBANK
- HSBC (δεν ισχύει για πελάτες της πρώην ΑΧΑ)
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (δεν ισχύει για πελάτες της πρώην ΑΧΑ)
Πληρώστε τα ασφάλιστρά σας, μέσω του ασφαλιστή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο!